[Kepviselok] mit csinálhatnék jobban? (i.e. miért kaptam két nemet) - anonim megoldás:)

Ferdinandy Bence - fizika szakterületi koordinátor fizikaszk at ttkhok.elte.hu
2010. Nov. 30., K, 19:53:04 CET

Kedves képviselők!

A küldöttgyűlésen két nem érkezet a beszámolómra. Nagyon kiváncsi lennék,
hogy ez miért történt, de hogy ne kelljen ezt feltétlenül nyíltan az arcomba
vágni, ezért csináltam egy egyetlen darab kérdésből álló kérdőívet, ahol ezt
anonim módon meg lehet nekem mondani:)

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHVjUURabUE4THFuTTRlQ2EyblhLX1E6MQ

Köszönöm,
Bence

--
Ferdinandy Bence, fizika szakterületi koordinátor
ELTE TTK HÖK
email: fizikaszk at ttkhok.elte.hu
web: eltehb.mafihe.hu
fogadóóra: szerda 14:15-16:00; É 2.106 (Mafihe Iroda)