[Kepviselok] hétfői választmány - rövid ismertetők

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 3., V, 18:17:12 CEST

  Kedves Képviselők!
Kedves Választmányi tagok!

Az egyes napirendi pontokhoz fűzött magyarázatokat az alábbiakban
olvashatjátok. A választmányi meghívót péntek délután kiküldtem, akinek
esetleg nincsen meg, kérem jelezze.

1.    Vendég: Ribling Tamás KolHÖK elnökjelölt

A KolHÖK elnökjeltölt és csapatának meghallgatása. A KolHÖK
elnökválasztás október 5-én kedden lesz. Az elnöki programot csatoltam a
választmányi meghívóhoz.

3.    Nyúz számértékelések

Az anyagokat hétfőn (szept 27.) küldte ki a főszerkesztő, akkor a
választmány nem tárgyalta az előterjesztést. A számok szöveges
értékelését és az összegeket a meghívóhoz csatolt zip fájl tartalmazza.
Mivel az anyag hétfő óta rendelkezésre áll, kérdéseiteket azóta várja
szeretettel a főszerkesztő.

4.    Tájékoztatók

Rövid szöveges (szóbeli) tájékoztatók a tanulmányi elnökhelyettestől és
az elnöktől. Kettő alponthoz írásos anyagot is csatoltam a választmányi
meghívóhoz.

5.    Környezettudomány Habilitációs Bizottság

A Környezettudományi Centrum által készített írásbeli előterjesztés a
meghívóhoz csatolva.
Az anyagot az októberi Kari Tanács fogja tárgyalni, jelenleg intézeti
véleményezés alatt áll.

6.    Kulcsfelvételi jogok, kártyaigénylések

A szept 27-i választmányról erre a választmányi ülésre lett halasztva a
kártyák és kulcsfelvételi jogok tisztázása. A kulcsfelvételi jogok
aktuális listáját a meghívóhoz csatoltam.

7.    Jutalomkeret 2010 ősz

A választmány fogja tárgyalni az új jutalomkeret pályázati kiírás első
verzióját, melyet a választmány után a képviselői levelezőlistán is
közzéteszünk. Az október 19-i Küldöttgyűlés fogja kiírni a jutker
pályázatot.

8.    Kommunikációs programterv

Ferenczi Attila jelezte, hogy konkrét kommunikációs programtervvel
szívesen pályázna az októberi KGY-n az általános biztosi pozícióra.
Vázlatos ötleteit a szept 27-i választmány tárgyalta. A mostani
választmányi ülésen véglegesítjük az elvárásainkat.

Amint új, végleges anyag a rendelkezésemre áll, kiküldöm a képviselőlistára.

9.    Egyebek
- pl. az október 19-i Küldöttgyűlés napirendjének tárgyalása

Üdv:
Jánosi Attila