[Kepviselok] választmányra napirendi pont javaslat

Szenes Áron aeron at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 8., P, 14:40:00 CEST

Ferdinandy Bence - fizika szakterületi koordinátor írta:
> Tisztelt választmányi tagok!
>
> Javaslom, hogy a választmány tárgyalja az intézetek oktatási
> bizottságaiba történő delegálásokat.
>
> üdv,
> Bence
>
> --

Miért fontos, hogy ezt minden intézetnél megtegyük? Már olyanoknál, ahol
nem szükséges egy túl hivatalos út, nem kérnek papírt, oda szerintem nem
kellene túlbürokratizálni, dönthesse el a szacskó, akármi (eddig ebből
én nem tudom, hogy bárhol vitás kérdés lett volna). Namármost azért írom
ezt, mert nálunk (biológia) elvileg én vagyok, gyakorlatilag meg Szakács
Dávidot is belerángatom a munkába (ülésekre jár el velem/helyettem, nem
élek örökké, tudjuk) illetve ha olyan volt Kinga és mások is eljöttek.
Szóval ahová kell delegálás (választmányi) oda legyen, ahova nem kell
oda meg ne.
Áron