[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2010.10.11. 18:00; D 00-114

Emődi Flóra kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 10., V, 22:41:16 CEST

Sziasztok!

A Kémia Intézet Oktatási Bizottságába, én szeretnék járni, hallgatói
delegáltként. ( Eddig nem volt hallgatói tag)
És Bencével egyetértek a lebonyolítás ötletét illetően.

Üdv!

--
Emődi Flóra
Kémia szakterületi koordinátor

2010/10/10 Ferdinandy Bence - fizika szakterületi koordinátor <
fizikaszk at ttkhok.elte.hu>