[Kepviselok] beszámoló

Ferenczi Kinga bioszk at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 18., H, 01:00:38 CEST

Biológia Szakterületi beszámoló

A legutóbbi küldöttgyűlés óta:

Elsősorban a Nyílt napon szerveztem meg a biológia standot és a tanszéki
bemutatásnak az előkészítését és lezárását.
A standnak ismét nagy sikere volt Hangyáné Pénzes Angi állatainak
köszönhetően.  Sok diák érkezett a nyílt napra és rengeteg érdeklődője
volt a biológia szaknak is. A kérdésekre a standon segítő lányok
válaszoltak elsősorban, míg én a tanszékek ismertetését készítettem elő
Biológus múzeumban, ahová szintén nagyon sokan eljöttek, és a tanszéki
körbevezetésre is mentek szép számmal.

Részt vettem a választmányokon.

Szakterületi csoportülésre az elmúlt hónapban nem volt szükség, egyelőre
mindenki a gólyákkal van elfoglalva. Szerencsére nagyobb gondok nem
adódtak eddig.

Illetve a Gólyabálon dolgoztam beengedőként, mint sokan láthattátok is.
És az elpakolásban is segédkeztem, amit sokan nem is láthattatok.

Kérdésekre szívesen válaszolok személyesen és e-mailben is.
Ha valamit kifelejtettem volna, a küldöttgyűlésen igyekszem pótolni,
amikor megérkezem - ha van rá igény -, mert zh-t fogok írni 6tól. Sietek.

Ferenczi Kinga
ELTE TTK HÖK
Biológia Szakterületi Koordinátor
bioszk at ttkhok.elte.hu