[Kepviselok] Jutalomkeret pályázatok

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2010. Okt. 22., P, 17:45:43 CEST

Kedves Képviselők!

A magyarázat erre az, hogy a véleményezésre kell megfelelő számú (4)
napnak rendelkezésre kell állnia. Mivel a bíráló választmány feltehetően
szerdán lesz, de semmiképp sem hétfőn, gondoltam a tájékoztatásba ezt
írom.

A csütörtök 16 óra azért kellett a kiírásba, hogy benne legyen egy olyan
dátum, amikor garantáljuk hogy a következő heti választmány már elbírálja.
Így a generális határidő a csütörtök. (Ahhoz hogy a következő heti,
általában hétfői, választmány elbírálja a leadott pályázatot.)

Természetesen határidő nincsen, hiszen bármikor le lehet adni
jutkerpályázatokat, de azokat csak a 4 napos véleményezési időszak letelte
után bírálja el a választmány.

A határidő tehát azért volt péntek 14 óra, mert szombaton nincs iroda, így
az iroda nyitva tartását vettem alapul.

Üdvözlettel,

Jánosi Attila