[Kepviselok] Felháborodás - levelező rendszer+média

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 1., Sze, 11:47:41 CEST

Üdv!

Én azt nem értem miért kell elnézést kérni, ha valami jogos?! Ha valami
rossz azt tegyük szóva és ne még "mi"érezzük rosszul magunkat, hogy szólni
merünk érte.

Más: A média csoport levelezőlistája még nálam van (media at ttkhok.elte.hu),
kérem aki átvenné az szóljon nekem. Illetve rosszul fogalmaztam! Szeretném
átadni ezért vagy vállalja át valaki, vagy jelöljetek ki egy önként
jelentkezőt! :-)

Mészi