[Kepviselok] Bucsú

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 1., Sze, 18:36:43 CEST

Tisztelt képviselők!

Nekem a nyár olyan, hogy július elején elmegyek és augusztus végén
visszajövök :-) Ebből az adódik, hogy most sikerült elolvasnom a junius
óta felhalmozodott leveleket. Bocsánat ha valakinek nem válaszoltam,
remélem telefonon megtalált. Miközben olvastam a leveleket, láttam, hogy
többen is elbucsúztak, és rájöttem ezt én még nem tettem meg. Nyáron a
záró kgy-én véget ért valami amit 5 évig csináltam hivatalosan. Nem
hivatalosan egyetemi pályafutásom 2 napján már évfolyam felelős lettem így
a közéleti munka a kezdetek óta a sajátom :-) Ez a levél nem lesz olyan
hosszú, mint amilyet egy ilyen esetben írnék, csak gondoltam mint régi
hökös én is írok erről pár sort.

Én sok emberrel ellentétben nem magam miatt köszönöm meg a sok munkát
azoknak akik ezt megtették, hanem a hallgatók nevében teszem ezt. Ne
érezze senki, hogy a közjóért végzett munka veszedenbő ment volna, hanem
inkább legyen rá büszke, és szánja azokat akik nem emiatt voltak/vannak a
hökben. Kívánom mindenkinek, hogy dolgozzon a közjón, hogy ezáltal
közmegbecsülést nyerjen! Mentor lettem ebben az évben így még fel fogok
bukkani itt-ott :-) meg lehet majd néha látni engem, azonban mégis egy
nagy korszak ér véget az életemben!

Kívánok mindenkinek boldogságot és jó szerencsét!

Mészike :-)