[Kepviselok] beíratkozás

Hornyák Szilvia szilvus at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 2., Cs, 11:17:40 CEST

Kedves Képviselők!

Csatolom a Felvételi Irodától kapott táblázatot, amiben minden infót
megtaláltok!
A szakterületi koordinátorok, a mentorkoordinátor, továbbá a főmentorok kb
3 hete megkapták.Mentorlistára is kiküldtem augusztus 26-27 magasságában.
A mostani annyiban más,hogy a hétfőre átkerülő matek kritériumokat is
tartalmazza, termekkel,mindennel!

Üdv,
       Szilvi

> Tisztelt Beíratkozást szervezők!
>
> Most akkor tisztelettel szeretném kérni azt, hogy ide a listára, vagy
nekem magánba küldje el valaki azt a táblázatot, hogy melyik szak mikor
melyik terembe íratkozik, ki mikor és hol ír kritériumtetsztet! Már több
embertől is kértem, és nem hiszem el, hogy innen onnan kell infókat
összevadászni amikor ez már megvan egy ideje. Mégegyszer mondom nekem az
összes kéne nem csak a Földtudósoké meg a földrajzosoké!