[Kepviselok] Kritdoga vs koli bekoltozes

kollbiz at ttkhok.elte.hu kollbiz at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 3., P, 22:24:40 CEST

Sziasztok!

Csak annyi, hogy hétfő, kedd, szerdán 9-től 15-ig be lehet költözni a
kollégiumokba. Tehát, ha hétfőn megírja a gólya a kritdogát, akkor utána
még simán be tud költözni koliba. A beköltözés csak papírmunka, nem kell,
hogy a szülők felhozzák az össz cuccát a gyereknek, csak annyi, hogy
hivatalosan kollégista lesz. Elég, ha csak egy hátizsákkal jön, majd
máskor hozza a többi holmiját.

Az, hogy miért így lett megoldva, csak annyi, hogy ha hamarabb lenne a
beköltöztetés, akkor be kellene hívni a dolgozókat hétvégén, több pénz,
stb. Csakis ezért. Ezt a koli igazgató döntötte így el.

Üdvözlettel:
               Fórizs Dorottya
                ELTE TTK HÖK
              kollégiumi biztos