[Kepviselok] FONTOS: mandátumok, tisztségek érvényessége

Dukán András Ferenc taneh at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 11., Szo, 18:58:14 CEST

Kedves képviselők, megválasztott leendő képviselők és mindenki!

Bár mint kiderült se képviselő, se tisztségviselő nem vagyok használnám az
e-mail címet, mert ilyenkor a legtöbb a hallgatói kérdés, nem számítottam
rá, de több van, mint vizsgaidőszakban. Más hasonló, sürgős ügyekben
szintén eljárnék, ahol nem kell hivatalos tisztség. (Szóval a delegálásaim
kivételével mindent folytatnék.) Ehhez hallgatólagos beleegyezéseteket
kérem, ha valakinek kifogása van, minél előbb jelezze.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
ELTE TTK HÖK alkoholistája
+3630-561-39-13

Ui.: Legalább egy hivatalos tisztségem maradt, a záró KGY után tartott
informális tisztségviselőválasztás ugyanis szerintem nem veszített
érvényességéből.