[Kepviselok] képviselői mandátumok 2010. szept. 24. 17 óra

ELTE TTK HÖK elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 14., K, 17:23:04 CEST

Kedves Képviselők!

Tegnap délutáni telefonos és e-mailes egyeztetetés után, amit a Főtitkár
Úrral folytattam a következőket jelenthetem be:

A képviselők mandátuma az Alapszabály értelmében az Alakuló
Küldöttgyűlésen (szept. 24.!) keletkezik. Annak a megválasztott
képviselőnek, akinek a mandátumba lépésekor (tehát az Alakuló KGY
kezdetekor) nincsen hallgatói jogviszonya, megszűnik a képviselői
mandátuma. Viszont ha a választás és a mandátumba lépés között szűnik
csak meg a hallgatói jogviszony, de az Alakuló KGY kezdetekor (szept.
24.!) már van, annak érvényes képviselői mandátuma van.

Magyarul, MINDENKI, AKIT A TAVASZI KÉPVISELŐVÁLASZTÁSON MEGVÁLASZTOTTAK
KÉPVISELŐNEK, AZ ALAKULÓN MÁR SZAVAZATI JOGGAL RENDELKEZIK. (Ez alól
persze kivételt jelent, aki időközben lemondott a képviselői
mandátumáról, pl. Boldizsár Márton)

Tehát a 2010. szeptember 24. 17 órakor kezdődő Küldöttgyűlésen várok
mindenkit szeretettel. Az érvényes listát is természetesen kiküldi majd
az Ellenőrző Bizottság a Küldöttgyűlés hetén.

Üdvözlettel:

Jánosi Attila

UI: Ez a bejelentés nem ignorálja a korábbi leveleimet, amiket a
képviselőlistára küldtem ki a hétvégén!