[Kepviselok] szept. 16-i Rendkívüli Küldöttgyűlés anyagaihoz: EHÖK EB

Szenes Áron aeron at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 15., Sze, 13:53:34 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés,

előre láthatólag a TTK HÖK rendkívüli küldöttgyűlésén nem tudok részt
venni (a később esedékes EHÖK KGy-n már igen), ezért írásban küldöm el
el kérésemet, ami egy kvázi "pályázat". Az kérném a Küldöttgyűléstől,
hogy a TTK HÖK jelöljön az EHÖK Ellenőrző Bizottságába, az EHÖK
Küldöttgyűlése felé. A tisztséget megválasztásom esetén 2011 február
6-ig kívánom betölteni.

A korábbi "választmány"-ok (az idézőjel a mindenki számára ismert
jogi/jogviszonyi helyzet miatt van) már tárgyalt a kérdésről, ám
előzetesen egyszer sem volt napirendre véve, így én nem értesültem,
valamint tőlem nem kérdezte senki, hogy folytatnám-e (jelenleg ugyanis
én töltöm be a tisztséget). Ezt a helyzetet finoman szólva számomra
előnytelennek tartom, ezért az alábbiakban minden KGy tag figyelmébe
ajánlanám az alábbiakat, ahol munkámat röviden ismertetem.

Legfontosabb EB eredményemnek azt tartom, hogy gatyábaszedtem ez EHÖK EB
honlapját http://ehok.elte.hu/eb ezt teljesen én csináltam,
adminisztrálom, szerkesztem, frissítem. A rákerült anyagokat is én
szerkesztem meg. Az üléseken és az állásfoglalásokban aktívan részt
vettem (a kolhök és az első ájkhökös ügyeket tárgyaló ülésen
nemzetiparkos túrát vezettem, úh azt kihagytam).

Vezetésemmel készült felszólítás az ehök iratkezeléséről, illetve én
készítettem el az egyetem iratkezelési szabályzatának kivonatát és
értelmezését (ezt egyébként minden részönkormányzatnak a figyelmébe és
megfogadására ajánlom). Azt, hogy ezt az ehök képtelen volt
foganatosítani az nem az én/mi/eb hibája azthiszem, hanem lustaság és
trehányság, jobb szót nem tudok.

Megjegyezném, hogy egy "átlag" EB-tagnál gyakrabban veszek részt
elnökségi üléseken.
Ha a munkánk részletei valakit jobban érdekelnek, javaslom, hogy nézze
meg a honlapon lévő anyagokat.

Amennyiben az EHÖK EB-ben továbbiakban is maradnék, az azért sem lenne
haszontalan, mert a folyó ügyekkel legalább egy eb tag tisztában lenne.

Üdvözlettel:

Szenes Áron