[Kepviselok] ehök kommunikációs megbeszélés beszámoló

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 17., P, 23:49:31 CEST

üdv
az évi 3 az kicsit túlzásnak tűnik nekem beszámolásra, de az ötlet tetszik,
a teljesen egységes kinézet meg szerintem azt fogja maga után vonni, hogy a
központi portálon mindig elavult adatok lesznek mert a tanszékek/intézetek a
saját honlapjukat fogják csak frissítgetni, de mondjuk legalább lesz vmi:)
bence