[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK Külügyi biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 18., Szo, 19:31:21 CEST

Tiszelt képviselők, tisztségviselők!

Csatolva olvashatjátok a külügyi biztos beszámolóját. A rend kedvéért
alább bemásoltam jelen levélbe is.
Külügyi biztos beszámolója
Tisztségben – Ring Péter Dániel
Munkavégző: Hamow Kamirán Áron
Időszak: június – szeptember 20.

Időrendi bontás
Június 28 – EHKB ülés
Július 2-4 – Kóspallag TTK HÖK Vezetőképző
Július 5-10 – Sarlóspuszta – EHÖK Vezetőképző
Július 12 – Bemutatkozás és megbeszélés Környei Ildikó kari erasmus
koordinátorral
Július 13 – Egyeztetés Környei Ildikó kari erasmus koordinátorral
Július 20 – EHKB ülés
Július 21 – Egyeztetés Környei Ildikó kari erasmus koordinátorral
Július 22 – UNICA konferencia megbeszélés
Július 23-28 Lágymányosi Iránytű készítésének fő  szakasza
Július 29 – Külügyi Csoport ülés
Augusztus 5-7 – Törökmező Mentortábor – külügyi előadás tartása
Augusztus 12. – Egyeztetés Környei Ildikó kari erasmus koordinátorral
Augusztus 21-28  – XV. Bódvarákói Geo-Bio Gólyatábor
Augusztus 30  – Egyeztetés Környei Ildikó kari erasmus koordinátorral
Augusztus 31  – Francia cserediákok fogadása Ferihegyen és városnézés
Szeptember 1. –    Megbeszélés Remler Tímea Külügyi TO-ssal,
-	Mentorfelvételi megtartása Morandini Viktorral
Szeptember 3. – Rendkívüli HOMB ülés a Rektori Hivatalban
Szeptember 4. – Hallgatói Önkormányzat irodáinak felújítása,
rendbetétele
Szeptember 6. – Tárgyalás az IAESTE (Mérnökhallgatók egyesülete)
küldöttségével
Szeptember 7. – Külügyi Csoport ülés, EHKB ülés
Szeptember 8. – Az első féléves MSc-seknek szóló ERASMUS pótpályázás
kiírása
Szeptember 13 – EHÖK elnökjelölt meghallgatás és TTK HÖK megbeszélés
Szeptember 14 – Szakterületi Csoport ülés – Környezettan
Szeptember 15. – Erasmus Kiegészítő támogatás átvétel EHÖK-ben
Szeptember 16 – TTK HÖK rendkívüli küldöttgyűlés, Erasmus
pályázatíró tanfolyam, Campus Discovery állomás

Szöveges beszámoló

Nyári időszak
Főleg a külügy kari és egyetemi szintű áttekintésével, valamint a
”Lágymányosi Iránytű” nevű három kari külügyes kiadvány
koordinálásával, írásával és lektorálásával telt. A kiadvány 280
példányban, rendkívül költséghatékony módon készült el, az Eötvös kiadó
gondozásában. Fontosnak tartom kiemelni, hogy az IK, a TÁTK és a TTK
közösen készítette el a tájékoztató füzetet, a TTK vezetésével. Ennek
során sikerült szorosabbra fűznünk az együttműködést elsősorban a TÁTK, de
az IK külügyi bizottságával is. Ezen kívül a gólyatáborokban elvégeztük a
toborzást a külügyi mentorrendszerbe, illetve tájékoztatást is tartottunk
az érdeklődőknek. Előkészítettük a külügyi csoporttal az őszi első féléves
mesterszakos Erasmus pályázást, folyamatos egyeztetések keretében a kari
Erasmus koordinátorral, valamint az EHÖK-kel.

Szeptember

A szeptember a külügyi mentorok felvételijével kezdődött, amely nagyon
sikeres volt, rengeteg új tagot tudtunk toborozni, hála augusztusi
erőfeszítéseinknek. Jelenleg több mentorunk van, mint külföldink, és
váratlan helyzetekre is gyorsan reagál rendszerünk.
A legnagyobb problémát továbbra is az idegen nyelvű kurzusok elérhetősége
jelenti a beérkező hallgatók számára. A következő egy évben, ahogy az
EHKB, a TTK külügyi csoportja is kiemelten kezeli ezt a problémát.
Az MSc első féléves pályázás kiírása és lebonyolítása történik jelenleg
is, szeptember 23-ig.
Ehhez kapcsolódóan rengeteg csatornán tájékoztattuk a hallgatókat, mind a
beiratkozáson, online felületeken, levlistákon, valamint egyedülállóan a
karok közül ETR személyes üzenettel is. Ezáltal lefedettségünk majdhogynem
100%-osnak mondható az érintettek körében. Pályázatíró tanfolyamot is
tartottunk az érdeklődők számára, ahol sokan megjelentek, és rendkívül
kommunikatív, baráti légkörű, mégis szakmailag pontos információcsere
zajlott.
A közvetlen előttünk álló főbb feladatok az Erasmus melléklet elkészítése,
az erasmus pályázatok bírálata, az őszi külügyi fórum szervezése és
lebonyolítása.
Végezetül kijelentem, tisztségemben foglalt kötelességeimnek
maradéktalanul eleget tettem, a hozzám intézett kérdésekre válaszoltam, az
EHKB ülésein hiány nélkül részt vettem, a hallgatókat megfelelően
tájékoztattam. A tisztséget hivatalosan, mint utólag kiderült Ring Péter
Dániel tölti be jelenleg, de a feladatokat én végeztem. Jelenlegi munkám
eddig kevés fejlesztést, ám nagyobb stabilitást hozott a TTK számára, de a
jövőben az ősz eleji pályázati időszak lezárulásával a fejlesztésekre
szeretném fordítani energiáimat.
Utolsónak pedig szeretném megköszönni a rengeteg segítséget Ring Péter
Dánielnek, a külügyi csoport tagjainak, valamint Morandini Viktor
főmentornak.
Kérem a tisztelt küldöttgyűlést fogadja el beszámolómat.

Tárnok, 2010-09-18 							Hamow Kamirán Áron

Hamow Kamirán Áron
ELTE TTK HÖK
Külügyi biztos
http://ttkkulugy.elte.hu/hu/