[Kepviselok] pályázat - fizika szakterületi koordinátor

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 20., H, 23:38:04 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Íme a pályázatom a fizika szakterületi koordinátori posztra:
pályázom.

Az esetleges bármi elkerülése céljából csatoltam azt a pályázatot, amit arra
az eseményre készítettem, amikor mindez sokkal komolyabb volt, ámde - mint
később kiderült - jogilag komolytalan. Bátorkodom javasolni, hogy az alakuló
nyomtatott anyagából a csatolmányt a titkár kisasszony nyugodt szívvel
hagyja ki, annak tudatában, hogy így a küldöttgyűlés és az egész világ
javára tesz a kevesebb papír és a kevesebb olvasnivaló útján.

Szívélyes üdvözlettel,
Ferdinandy Bence