[Kepviselok] Esélyegyenlőségi biztosi beszámoló és pályázat

esely at ttkhok.elte.hu esely at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 22., Sze, 16:56:15 CEST

Tisztelt Küldöttgyűés!

Csatolva található a leköszönő Esélyegyenlőségi biztos, Kiss Anita
beszámolója, melyet az alábbiakban egészítenék ki:

-Augusztusban részt vettem a mentortábor szervezésében, ahol a szervezési
feladatok segítésén kívül előadást tartottam a mentorjelölteknek az
esélyegyenlőségről, és érzékenyítő játékokat szerveztünk Kiss Anitával

-Szeptember hónapban elkészítettem egy esélyegyenlőségi tájékoztató
kiadványt, amely minden beiratkozó BSc-s elé eljutott, valamint egy
tájékoztató e-mailt, amely a szacskók segítségével eljutott feltehetőleg
az összes hallgatóhoz

-A beiratkozás hetében minden nap próbáltam segítő kezet nyújtani,
mindamellett folyamatosan informáltam a mentorokat az esélyegyenlőséggel
kapcsolatban felmerülő kérdéseikben

-A Kari Esélyegyenlőségi koordinátorral létrehoztunk egy adatbázist, ahova
a tartós betegségben szenvedő hallgatók regisztrálhatnak, így a
pályázatokhoz nem kell csatolni betegségük részleteit, csupán a
koordinátortól kapott igazolást, így növeltük a személyi adatok védelmét

A levélhez csatolva található még a pályázatom az Esélyegyenlőségi biztosi
posztra.

Legyetek boldogok!

---

Sándor Máté Csaba