[Kepviselok] [Fwd: Vígpajtás - Vígegyetem]

gypalfy at ttkhok.elte.hu gypalfy at ttkhok.elte.hu
2010. Sze. 23., Cs, 20:53:33 CEST

Sziasztok!

Gondoltam, hátha érdekel valakit az alábbi lehetőség  a Vígszínházban,
ezért továbbítottam.

Üdv,
Pálfy Gyula

  VÍGEGYETEM
szeptember 25. (szombat) 18 óra

Indul a Vígegyetem, ahol  9-től 99 éves korig szívesen "tanítunk" mindenkit!

Szeretnétek látni, milyen egy próba a Víg nagyszínpadán? Akarjátok tudni,
hogyan lesz a középiskolában tanult, unalmas Csehovból izgalmas, friss,
eleven mai szerző? Szeretitek a szenvedélyes történeteket, a vad
fellángolásokat, az energikus hősöket? Kíváncsiak vagytok egy olyan Ványa
bácsira, amilyet még soha nem láttatok?

Akkor szeptember 25-én, szombaton itt a helyetek a Vígben, ahol este 6-tól
idei első bemutatónk, a Ványa bácsi nyílt próbáját tartjuk. A 3. felvonásból
láthattok részleteket, majd a darab színpadra állításának szellemi
kalandjairól, szépségéről és nehézségeiről beszélgethettek Marton László
rendezővel, valamint a színművészekkel: Gálffi Lászlóval, Benedek Miklóssal,
Hámori Gabriellával, Hegedűs D. Gézával, Bata Évával, Kútvölgyi Erzsébettel,
Margitai Ágival, Fesztbaum Bélával és Dengyel Ivánnal.

Várunk benneteket szeretettel!

A jelképes belépődíj: 250 Ft.

Üdvözlettel!
Vígszínház