[Kepviselok] BN jegyek nyertesei + SZÍNDARAB!!!!!

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Ápr. 4., H, 17:51:09 CEST

Kedves képviselők!

Az EHÖK-ös napra amiképpen mi főzünk, aképpen a bárczisok színdarabod
szerveznek. Ehhez azonban minden karról várnak embereket.

Jelentkezzetek minél többen, jó lesz!

Szereplőigények:
1 Fiú, aki Eötvös Lorándot alakítja
1 Fiú vagy lány (fő)szereplő
3 fix szereplő: Pauer Eszter, Halmi Eszter, Jimmy
10 statiszta (fiúk-lányok vegyesen, olyanok, akik nem szégyenlősek, és
elsősorban színpadi tapasztalattal rendelkezőkre lenne szükség.)
1 fiú szinkronhang, speaker (3 másik hang már megvan)

A BN jegyek esetén az első 10 jelentkező, nevüket elküldtem a szervezőknek
(elnézést azoktól akiknek esetleg azt mondtam, hogy benne vannak és mégse,
ezzel együtt kérném, hogy hasonló esetben máskor e-mailben írjatok, ne
telefonáljatok és ne sms-ezzetek, hiszen mikor olvassátok nektek is
könnyebb az összesítés viszont egy fórumról gyorsabb és egyszerűbb - ez
nem volt benn a levelemben, szóval az én hibám volt, senki ne vegye
leszúrásnak):

Árendás Péter
Dudás Gábor
Dukán András Ferenc