[Kepviselok] lemondás

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2011. Ápr. 8., P, 07:01:21 CEST

Kedves Képviselők és Szerkesztőségem, Tisztelt HÖK elnök úr!

Nagyon-nagyon sajnálom, de a mai nappal le kell mondanom a főszerkesztői
tisztségemről.
Már pár hete jeleztem, hogy nagyon sok magánéleti problémám,
elfoglaltságom van (szakdolgozat, felvételi, 5 hónapos gyerek), így nem
tudom olyan odaadással végezni a dolgomat, ahogy eddig, de ez mostanra oda
jutott, hogy egyáltalán nem tudom ellátni a feladataimat.
Ehhez pluszba hozzájött az, hogy többek a szerkesztőségből (nagyon aktív
tagok) jelezték nekem, hogy nem tudnak a továbbiakban részt venni a közös
munkában.

Mindenkinek köszönöm az eddigi támogatást, munkát, azt a több mint 1 évet,
amikor az én főszerkesztőségem alatt jelenhetett meg a Nyúz
hétről-hétre(,) emelkedő színvonallal.

Üdvözlettel:
Tillné Kiss Andrea
főszerkesztő