[Kepviselok] Rendkívüli KGY

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Ápr. 8., P, 19:12:28 CEST

Kedves képviselők!

A lemondás okán rendkívüli KGY-t kell tartanunk. Mivel nem gondolnám, hogy
ezt a tavaszi szünetben jó ötlet lenne megtenni, de egy héttel előre össze
kell hívni, ezért az egyetlen lehetőség jövő hét péntek.
Kérek minden kedves képviselőt, hogy ma 23:00-ig szavazzon, hogy melyik
időpont felel meg neki, az alábbi doodle linken:
http://www.doodle.com/rfiqqtqchf7u2zvy

Ha mégis inkább tavaszi szünetben szeretnétek, hogy ne legyenek ilyen
szorosak a határidők, akkor írjatok.

A rendkívüli KGY-n nem muszáj beszámoló napirendet felvenni és én nem is
tervezem, csak a személyi kérdések és az egyebek napirendi pont lenne.
Ehhez is várom kiegészítő javaslataitokat.

A tegnapra ígért tájékoztató levelet az elmúlt időszak eseményeiről még
fogalmazom, még ma kiküldöm. (Elnézést, hogy tegnap nem tudtam megtenni,
de két nem várt megbeszélésen is részt kellett vennem.)

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK