[Kepviselok] Képviselői mnadátumok és [Fwd: Lemondás]

Ellenőrző Bizottság - ELTE TTK HÖK eb at ttkhok.elte.hu
2011. Ápr. 11., H, 23:31:22 CEST

Kedves Listatagok!

Csenki Tamás környezettan szakterületi képviselőnek megszűnt  a hallgatói
jogviszonya, így a képviselői mandátuma is. A póttag Királyhidi Panna, aki nem
vállalta a képviselőséget.
Alább olvashatjátok Királyhidi Panna lemondását, környezettan szakterületi
képviselőségéről.
Mivel elfogytak a környezettanos póttagok, ezért a ttkhok.elte.hu oldalon
megtalálható póttag sorrend alapján a következő jogviszonnyal rendelkező ember
Hermann Gábor, aki félálomba elvállalta a képviselőséget. Ezúton is kérek
elnézést tőle a késői zavarásért.

Amiről még nem számoltam be mindenkinek, az az, hogy Laza Borbála
képviselősége is megszűnt, ugyanis ebben a tanévben négy Küldöttgyűlésen nem
vett részt. Szeptember 24.-én,október 19.-én és november 30.-án
kimentését kérte; március 8.-án nem kérte kimentését a Küldöttgyűlésről.

Az alapszabály ide vonatkozó része:

"39. § A képviselőkkel szemben alkalmazható szankciók
Ha egy képviselő egy cikluson (tanév) belül a TTK HÖK Küldöttgyűlésén
(rendkívüli Küldöttgyűlés is) kétszer van távol kimentés (kimentést az
elnöknél, titkárnál, Ellenőrző Bizottságnál lehet kérni) nélkül,
automatikusan, elfogadás nélkül megszűnik a képviselői
mandátuma, amely után a helyére történő delegálás szabályait az
Alapszabály melléklete tartalmazza. Amennyiben egy képviselő egy cikluson
(tanév) belül a TTK HÖK Küldöttgyűlésén (rendkívüli Küldöttgyűlés is)
négyszer nem vesz rész (függetlenül attól, hogy írt kimentést),
automatikusan, elfogadás nélkül megszűnik a képviselői mandátuma, amely
után a helyére történő delegálás szabályait az Alapszabály melléklete
tartalmazza."

Borbála helyett Polai Dóra kapott mandátumot.

Üdvözlettel,
Adorján Gábor

Ellenőrző Bizottság ELTE TTK HÖK