[Kepviselok] KGY helyszín KCSSK és főszerkesztői pályázat

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Ápr. 13., Sze, 19:14:20 CEST

Kedves képviselők!

A KGY 18:00-kor a KCSSK-ban lesz!!! Ennek nem csak az az oka, hogy HÖK-ös
majális lesz (ahova gyertek minél többen, hívjátok azokat is, akik
nincsenek képviselőlistán, de velünk dolgoznak szacsban...), hanem az hogy
előreláthatólag elnökségi és gazdasági bizottsági ülés is lesz ugyanott.
(Márpedig, Dóri nem ártana, ha ott lenne, mint elnökhelyettes, nélkülem
meg el se tudjuk kezdeni.)

Ezen kívül érkezett egy főszerkesztői pályázat, ezt továbbítottam nektek!
Véleményeket várom, aki nem tud írni a szerk listára, de olyan véleménye
van, amit fontosnak tart, hogy ők is lássanak, az írjon nekem vagy
Gansnak, szívesen kiküldöm és gondolom ő is.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK