[Kepviselok] KGY

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Ápr. 18., H, 16:54:36 CEST

Sziasztok!

Tartanunk kéne rendes KGY-t.

A témák a következőek:
- Beszámolók
- Alapszabálymódosítás (május 18-i Kari Tanácsra be kéne mennie)
- Jutalomkeret pályázati kiírás

+ költségvetés. (május 5-én lesz várhatóan EHÖK KGY, ahol az EHÖK
költségvetést elfogadjuk, csak ezután lehet)

Ezért én úgy látom, hogy május 3-án és május 17-én is érdemes lenne KGY-t
tartanunk.

Május 10. LEN, ahol több képviselő/tisztségviselő is dolgozik. Nem
szívesen tennék ilyenkorra egy költségvetésről/Alapszabályról szóló témát.

Kérdéseket, véleményeket várom holnap 8-ig. Ide a listára vagy nekem. (Ha
3-án lesz KGY, holnap össze kell hívnom.)

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK