[Kepviselok] hökös google calendar

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2011. Ápr. 19., K, 23:22:04 CEST

Sziasztok!

Kísérleti jelleggel létrehoztam egy google calendart, aminek ez a privát
linkje:

*
https://www.google.com/calendar/embed?src=dorg0pgeeco6r7tugqn1j539gg%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Budapest&pvttk=c8481b941b88005848951d189f21f8db
 *
*
*
Kellően undorítóan hosszú, de legalább itt mindenki meg tudja nézni.
Ezenkívűl megosztottam (elvileg) minden tisztségviselővel, hogy szerkeszteni
is tudja. Persze ez az egész csodás terv dőlhet ott dugába, hogy ha google
account nélkül nem lehet szerkeszteni. Ez esetleg áthidalható 1 db hökös
account létrehozásával, ami kizárólag a naptár szerkesztésére szolgál. Ezt
majd ki kell ügyeskedni. Persze szerintem az sem akadály, hogy akinek van
gmail-e, és tisztségviselő, annak megosztom azzal is. Azt viszont
szerencsére biztosan lehet, hogy amikor már nekem semmi közöm a hökhöz akkor
kipaterolom magam onnan teljesen:)

Üdv,
Bence