[Kepviselok] ELTE TTK gólyatáborok - sürgős

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Ápr. 22., P, 18:24:01 CEST

Tisztelt dr. Matisz Gabriella!

Gólyatáboraink kapcsán számos jogi probléma merült fel, melyekre nem
tudtam több személy megkérdezése után se megnyugtató választ adni. A
főtitkár úrnak írtam ez ügyben levelet, ő azonban Önhöz irányított. Ezért
szeretném kérni, hogy Kalina elnök úrral fogadjon minket. Az ügy nagyon
sürgős, hiszen előző években ilyenkor már javában folyt a táborok
szervezése. Az eddigi évek helyszínei közül már többen megkerestek minket.

A legfontosabb kérdések:
- Milyen szervezeteknek/személyeknek adható ki a gólyatábor szervezésének
a joga? Ki a felelős a szervezésért?
- Kell-e közbeszerzés a tábor szervezésére? Lehet-e egy jogi személy által
szervezett tábornak csak egy bizonyos tételét támogatni közbeszerzés
keretében?
- Ha a szervezésre közbeszerzés kerül kiírásra a nyertes megbízhat-e
kivitelezéssel más jogi személyeket? (Pl. az eddigi évek szervezőit)
- Ha egy (nem ELTE-s) szervezet gólyáknak szóló tábort szervez, mi a
feltétele, hogy kiértesítésre kerülhessenek a gólyák?

Az összes kérdés lényege az, hogy miképpen tudja megszervezni a TTK az
eddigi gólyatáborait (BGGYK-matematika, Fizikus, Vegyész, illetve a lassan
30 éves Bódvarákó) a lehető legkevesebb programbeli változással, illetve
mennyi többletköltséget és többletmunkát ró ez ránk.

Tisztelettel:
Dukán András Ferenc
Elnök
ELTE TTK HÖK