[Kepviselok] Diplomaosztó

Kamirán Áron Hamow hkamiran at gmail.com
2011. Aug. 1., H, 16:50:22 CEST

Sziasztok!

Hármasnál rosszabb hallgatót nem küldtünk ki, idén is csupán 2 ember volt,
aki hármas volt.
Szerintem egy misét megérhet legalább azon hallgatóknak a megemlítése akik
kimagasló eredménnyel térnek vissza mobilitási idejükrõl, ezeknek az
összesítését és felmérést szívesen vállalom természetesen:)

üdvözlettel,
Kami

2011/7/31 Elnök - ELTE TTK HÖK <elnok at ttkhok.elte.hu>

> Sziasztok!
>
> A közéleti eredmények, illetve a sporteredmények is elég szubjektívek,
> vagy tudunk valakirõl vagy nem. A külföldi mobilitással csínján bánnék
> amíg 2-es 3-as tanulók mennek ki, szerintem jó, hgoy sokan mennek, de
> külön nem díjaznám.
>
> Keresztféléves diplomaosztó pedig már eldöntött tény hónapok óta, hogy
> lesz.
>
> Üdvözlettel:
> Dukán András Ferenc :)
> Elnök
> ELTE TTK HÖK
> E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
> [...]

Hamow Kamirán Áron                                *Kamiran Aaron Hamow*
HAKOABT.ELTE                                       HAKOABT.ELTE
*Atomfizika tanszék - XRF labor   *            ELTE Faculty of Science
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat            * Department of Atomic Physics -
XRF lab.*
*Külügyi biztos, Irodavezetõ   *                  ELTE Fac. of Sci. Student
Union
Környezettudományi szakterület képviselõ   *Foreign Affairs Comissioner,
Office Leader*
Kari Tanács és Tanulmányi Bizottság tag     Enviromental Students
representative
                                              *kulbiz at ttkhok.elte.hu*
                                                     ttkhok.elte.hu
                                                    +3630524-0328