[Kepviselok] eszoctám

ELTE TTK HÖK Szociális elnökhelyettes szoceh at ttkhok.elte.hu
2011. Aug. 2., K, 23:40:47 CEST

Sziasztok!

Tudom, hogy borzasztóan nyár van, és borzasztóan sok dolga van
mindenkinek, de cserébe borzasztóan jó lenne, és nagyon- nagyon
megköszönném, ha 7 percet(lemértem, még a hülyeségeken való röhögéssel
együtt is belefér) rászánnátok arra, hogy kitöltsétek az eszoctám-os
pályázatot.(http://eszoctam.elte.hu)
Már nincs kiírva nagy piros betűkkel, hogy fejlesztés alatt. :)
Eddig 4 pályázatot lehet elbírálni, abból pedig nem annyira lehet
leszűrni, hogy mik a rendszer hibái. (már, ha vannak neki, persze. :D ):)
Úgyhogy léccilécci, essetek neki. :)

szép éjt mindenkinek!
--
    László Dorina