[Kepviselok] laminálógép

Biológia Szakterületi koordinátor bioszk at ttkhok.elte.hu
2011. Aug. 13., Szo, 18:41:59 CEST

Sziasztok!

Az EHÖK laminálógépét bevittem az északi haliba,akiknek szükségük van
rá a GT szervezői közül használják nyugodtan,viszont csütörtökön
vissza kell vinni.
A gép a jobb oldali ablakban van az irodában, aki használja oda is
rakja kérem vissza!
Kipróbáltam,működik szóval kérek mindenkit hogy figyeljen oda rá
amikor használja.
Laminálólap tudomásom szerint nincsen,de amekkora kupi van mindkét
irodában kész csoda akármit is megtalálni...
15-16-án (hétfő-kedd) délután fogunk laminálni a Geo-Bio GT-hez a
badgek és a számháború számainak legyártásához.

További szép napot!

Üdv:
Sik Zsuzsanna Brigitta
ELTE TTK HÖK
Biológia Szakterületi Koordinátor

Ui.:
Horváth Ákos laminálógépe nem tudom hol van, ttk hök-ös nem melegszik.