[Kepviselok] beiratkozás 2011 információk és munkalehetőség

Jánosi Attila attila at ttkhok.elte.hu
2011. Aug. 30., K, 21:43:29 CEST

Kedves Mindenki!

A facebookon közzétett felhívás alapján elég sokan (zömmel mentorok)
jelentkeztek, hogy szívesen segítenének a beiratkozás előkészítésében és
lebonyolításában. Ezt nagyon köszönöm a jelentkezéseket rögzítettem. (Sajnos
a levlistákra az email akkor technikai hiba miatt nem ment ki és mivel nem
volt internetközelben napokig, csak tegnap észleltem ezt)

Természetesen lelkes segítőkre minden mennyiségben szükségünk van, ezért
várom továbbra is a jelentkezését bárkinek, aki szívesen jön segíteni. Első
(ill. második) körben aki tud *péntekig* jelentkezzen, utána elkészül az
előzetes beosztás, de utána is kérdezzetek bátran engem ha szeretnétek jönni
segíteni, elképzelhető, hogy találunk még tennivalót :)

Tehát a főbb információk:
- beiratkozás szeptember 7-9 (szakos bontás csatolt fájlban)
- a mentorok a saját csapatuk beiratkozására automatikusan beosztásra
kerülnek (hacsak nem jelzi nekem külön, hogy nem tud jönni), az ezen felüli
feladatokra pedig várom mind mentorok mind mások jelentkezését.

*Fontos: *a TO-t idén sikerült aktívan bevonni az előkészületekbe, így
lesznek bizonyos változások. Ennek érdekében a beiratkozás első napja előtti
nap szeretnék egy rövid tájékoztatót tartani a Déli épület egyik
nagyelőadójában. Ez valamikor kedden (tehát szeptember 6.) délután (praktice
12-16 óra között vmikor) lenne. Ha sok negatív visszajelzést kapok, hogy az
időpont nem megfelelő, új időpont egyeztetését fogom kezdeményezni.

A beiratkozás előtt az előzetes beosztással együtt részletes programot is
küldök majd természetesen.

Várom minden mentor, képviselő és egyéb segítőkész hallgató jelentkezését
segítőnek a beiratkozásra.
Munkakörök:
- infópult (mind2 épületben lesz ilyen pult)
- terelőemberek az épületeken belül
- kritériumdolgozatokhoz beengedés, felügyelet, stb. (termenként átlag 2 fő)
- ide minden tanártól részletes igénylistát kérek majd, hogy tudjuk előre,
hogy mit várnak és mit nem várnak el az adott teremben lévő mentoroktól
- teremfelelősök (lehetőség szerint szacskó vagy főmentor)
- beengedő emberek (beir. terembe)
- termekben terelő emberek (beir. teremben)
- indexek összegyűjtése, fénymásolása (igény szerint, mert most is kell majd
magukkal hozniuk fénymásolatot)
- állandó tartalékemberek (tavalyi tapasztalatok alapján sem árt ilyen)

Kérlek, amennyiben lenne kedvetek segíteni akkor elsősorban emailben várom a
jelentkezéseteket, persze az egyéb alternatív módok is rendelkezésetekre
állnak (telefon, sms, facebook). A jelentkezésben kérlek mindenképpen
tüntesd fel:
- név
- melyik szakon vagy mentor
- EHA kód
- milyen munkakörben dolgoznál szívesen
- mikor érnél rá (szerdán 8-17 óra, csütörtökön 9-14 óra, pénteken 9-16 óra
között tart a program)
- ráérnél-e kedden délután segíteni az előkészületekben

A beiratkozás tervezhetősége érdekében, kérlek *ehét péntekig jelezz vissza
(szeptember 2.)*

Előre is köszönöm.

Üdv,
Jánosi Attila