[Kepviselok] Tabló: Bemutatkozó (JAVÍTOTT )

Kommunikációs és PR Biztos - ELTE TTK HÖK kommunikacio at ttkhok.elte.hu
2011. Dec. 1., Cs, 19:43:50 CET

Kedves Tisztségviselők!

Többen hiányoltátok a bemutatkozómból a személyes részt. Ezért
modosítottam a bemutatkozó szövegemet a tablóra, az alábbi módon:
2-3 mondat a tisztségről és 1-2 mondat magadról, hobbydról illetve 1-2
mondat hogy a hallgató az adott tisztségviselőt mivel keresheti.

Tehát a javított verzió:

Kopcsó Dániel
kommunikacio at ttkhok.elte.hu

Kommunikációs biztos

A kommunikációs biztos feladata a TTK HÖK, az EHÖK, az Egyetem és a
hallgatók közötti információs csatornák kezelése, az információ
áramlásának biztosítása. A honlap kezelése az informatikus segítségével
illetve a faliújságok rendben tartása. Amikor van egy kis szabadidőm,
akkor elmegyek kirándulni a természetbe, vagy bulizni a barátaimmal.
Keress meg bátran a kari önkormányzat megjelenésével kapcsolatos
kérdéseddel, javaslatoddal illetve véleményeddel!

Fogadóóra:
szerda, 13:30-15:00
Északi hallgatói iroda

Tehát vasárnap éjfélig várom a bemutatkozó szövegeiteket!

Üdv,
Dani

--
Kopcsó Dániel