[Kepviselok] Programajánló: a Hallgatói Hálózat Szabadegyetem e

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Dec. 3., Szo, 12:23:38 CET

Kedves Móni!

A TTK HÖK (mind a képviselők, mind a tisztségviselők) alapvetően nem
támogatja a Hallgatói Hálózat működését, a csatolmányban található,
júniusban a Kampuszon többtucat példányban kihelyezett plakáttal
megvalósított, ellenünk irányuló lejárató kampány miatt.

Azon kívül, hogy nem hinném, hogy szégyelnünk kéne a működésünk, objektív
szemszögből is hazugságokat tartalmaz (csokit ugyanis a mi HÖK-ünk nem
oszt a szavazásért), arről nem is beszélve, hogy más szervezet és személy
nevével visszaélni finoman szólva is jogsértés.

Megértésed köszönöm:
Dukán András Ferenc
Elnök
ELTE TTK HÖK
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu
Telefon: (1) 372-25-00/6054
Mobil: +3630-561-39-13

> Üdv!
>
> Hudra Móni vagyok, TáTK-s (szociológia mesterszakos) hallgató. Egy jövő
> héten megrendezésre kerülő, hallgatók által szervezett program ügyében
> kereslek fel Titeket mint szervező -- pozitív visszajelzésetek,
> támogatásotok reményében.
>
> A programról bővebben:
>
> A Hallgatói Hálózat
> <http://www.facebook.com/hallgatoi.halozat?sk=info>kezdeményezésére
> nemrégiben elindult egy mozgó szabadegyetem "Hogyan éljük
> túl a 21. századot?" címmel, ami a tervek szerint minden alkalommal más
> [...]
Name: attachment-0001.pdf
Type: application/pdf