[Kepviselok] [félOFF] Az eddigi legszebb módosító indítvány az FTV-hez

Ölbei Márton tronkee at gmail.com
2011. Dec. 3., Szo, 13:48:59 CET

Háromszor kellett elolvasnom, hogy felfogjam: "az általa
már hallgatói tisztségben töltött összesített időtartam nem haladja meg az
intézményben *elsőként*
megkezdett képzésének képzési idejével megegyező időtartamot".
Ezzel - ha jól értelmezem - gyakorlatilag kilőtték az MSc réteget (akik
tfh. nálunk végezték el a BSc tanulmányaikat)? Plusz a túlfutókat
természetesen.

Marci