[Kepviselok] déli hali

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2011. Dec. 8., Cs, 16:43:36 CET

Sziasztok!

A nagytakarítás valóban elmaradt eddig, ezért elnézésetek kérem, egyelőre
időhiány miatt nem tudtam egy teljes napot erre áldozni.

Azonban az nem igaz, hogy semmi nem változott, ugyanis folyamatosan végzek
el valamilyen apróbb takarítást, múlt vasárnap pl. lemostam az asztalokat,
és többször kértem seprűt-lapátot-felmosót a takarítóktól. Az asztalokról
pedig minden hétvégén elpakolok.

Ja, meg nagyjából utánajártam, hogy a sok ott tárolt kacat közül melyik
kié, és elég sikeresen zaklattam az embereket, hogy vigyék haza/pakolják
el a holmijukat. Persze még mindig maradtak ott felesleges dolgok, azok
esetében is folyamatban van a gazdájuk keresése. (Azért nem tettem közzé
róluk listát, mert teljesen felesleges, elég jelentős ugyanis a tárgyak
fluktuációja.)

Az, hogy az iroda olyan, amilyen, hogy a hétvégi rendrakásaim után már a
hétfő esti lapindítókon mocsok fogad, arról nem tehetek. Rakhatok én
akárhányszor rendet, ha az irodát használók ebben nem partnerek, moshatok
fel akárhányszor, ha páran arra sem képesek, hogy a bejáratnál megtöröljék
a lábukat. (Egyébként pont ezen ok miatt vittem Gólyabál előtt pár nappal
egy apró lábtörlőt a Hali elé. Másnap reggelre ellopták.)

Vera, a Nyúzos javítós papírokról nincs tudomásom, hogy mégis hogy
kerülhettek oda. Egyáltalán milyen papírok azok? E féléves szerkesztések
vagy korábbról maradtak ott? Csak azért, mert minden szerkesztés után
hazahozom a papírokat, sosem hagyom az irodában. Ami újra felhasználható,
azokat meg az újrapapírok közé teszem.

Gansperger Gábor
főszerkesztő
Tétékás Nyúz