[Kepviselok] Karácsony - holnap (péntek ) 18:00

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Dec. 15., Cs, 13:09:01 CET

Sziasztok!

Ne feledjétek, holnap karácsony, jöjjön az is, aki nem vesz részt a
húzásban vagy a dudlin nem szavazott. Részletekről még beszélek BriZsuval.

Csináltam eseményt, hívjatok meg mindenkit, akit értinthet, ez főleg a
szacskókra vonatkozik!!! (Én most csak 50 embert hívtam meg kb., akit
megtaláltam hirtelen.)
http://www.facebook.com/events/263593600364655/

Pakolófiúk jöhetnének 10 perccel korábban, hogy üccsit meg koccintanivalót
elő tudja keríteni a raktárból. Sütit szívesen látunk, szendvics vagy
hasonló bizonyosan lesz, de ezeket Brizsu tudja.

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)
Elnök
ELTE TTK HÖK