[Kepviselok] [Mentor] hallgatói kérdőív

Ferdinandy Bence fbence at ttkhok.elte.hu
2011. Feb. 18., P, 21:07:28 CET

Szia!

A megjegyzéseim:

általános rész: kéne megjegyzés, hogy miféle kezdés, mert nem teljesen
egyértelmű, esetleg egy random egyéb rovat arra, ha több mint két szakja,
minorja van

skáláknál fel kéne tüntetni, hogy merről merre nő a mi:) (7es a nagyon
büszke)

TTK HÖK:
első rubrikában ragozási hiba van
harmadik kérdés felesleges, ha sok nemet kapunk, akkor be fogunk zárni?
nyilván nem, tehát az a kérdés arcoskodás, amire nincs szükségünk. Ha
ilyesmit akarunk kérdezni, akkor a HÖK jelenlegi funckióra lehetne
rákérdezni, hogy van-e értelme (szoctám szedés, party szervíz, érdekvédelem
stb stb)

szakterületi rész:
második kérdés nem eldöntendő módon van megfogalmazva
harmadiknál oda kéne írni, hogy mit vársz, nevet vagy igent, vagy kisesszét
tudományos és kulturális életet én kettészedném

a több rendezvény résznél is szerintem nagyon nem mindegy, hgy több partira,
több tudományos eseményre, vagy több filmnézésre gondolunk, szóval érdemes
lehetne szétszedni.

Üdv,
Bence