[Kepviselok] A mentorfelvételi állása

Tabajdi Péter pene at ttkhok.elte.hu
2011. Feb. 20., V, 18:15:23 CET

Kedves Szakterületi koordinátorok, Szakos képviselők (korábban:
Főmentorok, illetve Képviselők és egyéb képződmények - de főleg az
első két csoport)!

Még egy hét van hátra a mentorjelentkezésből, és a jelentkezettek
számára pillantva nem tölt el boldogság.

Azt hiszem senkinek sem kell ecsetelnem, hogy milyen fontos szerepet
tölt be a hallgatók (és a HÖK!) életében a rendszer, így kérlek
aktivizáljátok volt mentoraitokat, hogy jelentkezzenek újra, illetve
az idei gólyákat sem ártana bevonni, beavatni. És persze minden
potenciális jelölthöz eljuttatni a hírt, hogy lehet jelentkezni.

Szakos bontásban így állunk (szak, majd a jelentkezettek száma):

biologia 3
kemia 6
matematika 10
kornyezettan 8
foldrajz 6
foldtudomany 8
fizika 4

Az egyes irányszámokat nem tudom, de pár éves tapasztalatom azt
mondatja, hogy ilyenkor már legalább duplája szokott lenni a
jelentkezettek száma, és az utóbbi három évben még nem volt olyan,
hogy 100 alatti jelentkező lenne a mentorjelentkezés végén. Ettől
még messze vagyunk, úgyhogy hajrá :)

udv,
--
Pene

u.i.: Annától függetlenül írtam ezt a levélkét.