[Kepviselok] =?iso-8859-2?Q?=C9letvezet=E9si_tan=E1csad=E1s_=E9s_a_d=E9li_hali_t=E1rgy?= tárgytárgytárgy=?iso-8859-2?Q?tárgyt=E1rgyt=E1rgyt=E1rgyal=F3ja?=

ELTE TTK HÖK Esélyegyenlőségi biztos esely at ttkhok.elte.hu
2011. Feb. 26., Szo, 17:58:11 CET

Üdv!

Szerintem az választmányokon és egyéb üléseken kívül pont erre való.
Egyébként elég nehéz lenne találni ilyen hosszú időintervallumra más
szabad elszeparált helyiséget (persze ha tudsz ilyet szólj kérlek). A
másik hogy ha az emberek a haliba jönnek életvezetési tanácsadásra és
boldogabba, megkönnyebbülten, etc. távoznak, jó élményük fog kötődni a
déli halihoz és ezzel a HÖK imidzsét is javítja. Ez a tény pedig egy
kommbizt nem hagyhat hidegen :)

Tapi

U.I.: Atesz azt nem értettem sosem hogy miért kell a láblécedbe írni az
email címedet, amikor onnan küldöd a levelet. Bár ha ennek valami
szubluminális ereje a dolognak szólj és én is kirakom :)

> Sziasztok!
>
> Elnézést, nem Tapival szeretnék vitatkozni, de szerinem a déli hallgatói
> iroda nem arra való, hogy fogadó"szoba" legyen.. :/ Nem lehet másik
> helyszínen megoldani?
>
> Attesz

> --
> Attila Maxim Ferenczi