[Kepviselok] nyílt nap

Hornyák Szilvia szilvus at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 6., Cs, 19:54:49 CET

Kedves Képviselők, Mentorok!

Az idei nyílt napunkat 2011.01.28-án, 9 órai kezdettel tartjuk.
Most is számítok segítségetekre, az alábbi helyekre keresek embereket:

12 fő regiszrtáció/ igazolásosztás
4 fő infopult
3-4 terelő/rohangáló ember.

A nyílt nap előkészületében is tudtok segíteni:

január 17-19 (reggeltől délután 3-4 óráig) faxolás 2 fő
január 17-19 (reggeltől-kifulladásig) borítékolás 8 fő
január 24-26 (reggeltől délután 3ig) telefonálás 3 fő.

Nem gond,ha nem tudsz egész napra jönni, csak jelezd,hogy mikor kell
elmenned,hogy váltást tudjak szervezni!

Továbbá 2011. 01. 27-én délután pakoló emberekre (10 fiú)is szükségem
lesz, illetve  szakterületenként 4 főre számítok,akik a helyszín
berendezésében segítenek.

Jelentkezni a hornyak.szilvia at alapitvany.elte.hu címen tudtok január 14-ig!
Az egyes feladatokat jelentkezési sorrendben tudom kiosztani, szóval hajrá!

Előre is köszönöm segítségeteket!

További szép estét!

Üdv,
      Szilvi