[Kepviselok] egy nagy baki egy szerintem sokat látogatott honlapon

Árendás Ákos Tuzson matekszk at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 14., P, 00:58:09 CET

Helló!

Biztos ismeritek az ingyenes microsoft termékekkel való bizniszét az
egyetemnek, ha nem akkor ezen az oldalon tudtok utánaolvasni:
http://msdnaa.elte.hu/

A lényege, hogy ingyen kapsz jogtiszta windows-t meg különböző microsoft
termékeket.

Azonban ha tüzetesen megnézitek az oldalt, akkor igen nagy baki is
fellelhető: a fenti banner résznél (ha nem jó a szakszó, akkor ne öljetek
meg... a mindig látható képre utaltam fent), a "szakavatott", "sokat
látott" szem észreveheti, hogy Eötvös LÓRÁND tudományegyetem van írva...

Szóltam már IK-soknak a dologról, de gondoltam megosztom Veletek is.

Üdv mindenkinek, további sikeres vizsgákat akinek még van és akinek már
nincs, azoknak remélem jól sikerültek!

ákos

Árendás Ákos Tuzson
Matematika Szakterületi