[Kepviselok] Meghivo Valasztmanyra 2011.01.18. (kedd) 14:00, Deli hali

Szociális Elnökhelyettes ELTE TTK HÖK szoceh at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 17., H, 00:07:51 CET

Kedves Képviselők!
A pályázatok napirendi pontban Huszár Kristóf pályázatához szeretném
hozzáfűzni azt az indoklást (csatolmányok nélkül), amivel ő kérte, hogy
tárgyaljuk a pályázatát:

"Az Eötvös József Collegium és az Egyesült államokbeli Beloit
College<http://www.beloit.edu/>régóta cserekapcsolatban állnak. Minden
évben egy-két Eötvös collegistának
lehetősége van egy szemesztert Beloitban töltenie. Idén én is pályáztam, és
szerencsére sikerült elnyernem az ösztöndíjat. Így a most következő tavaszi
félévben Beloitban leszek. Január 13-án már kint kell lennem, így több
tárgyamból nem tudok levizsgázni, de szerencsére a kivételes tanulmányi rend
erre megoldást nyújt.

Az amerikai ösztöndíj fedezi a tandíjat, a szállást és az étkezést, azonban
minden más költséget (vízumkezelés díja, SEVIS-díj, útiköltség,
egészségbiztosítás) nekünk kell előteremtenünk. Az eddig felsorolt
tételekhez tartozó összeg meghaladja a 300 000 Ft-ot, mindegyikről számlám
is van, ezeket csatolva mellékelem.

Ezen felül még két fontos tételt szeretnék hangsúlyozni, amelyekről bár
nincs számlám (mivel ez a következő félévre *tervezett* költség), de mégis
fontosnak tartom.

   1. A tankönyvek ára: kb. 300 USD (= kb. 64000 Ft)
   2. Saját kiadások: kb. 450 USD (= kb. 96000 Ft)

A fenti információ a Beloit College fogadóleveléből származik.

Ez összesen kb. *463 000 Ft*. Mindezek miatt szeretném kérni a Választmányt
arra, hogy a lehető legnagyobb mértékben (a megengedett kereten felül)
támogassa a pályázatomat. Kérlek, hogy szíveskedjél a támogatási
pályázatomat a Választmány elé terjeszteni. Köszönöm szépen! Jó éjszakát!

Üdvözlettel:
Huszár Kristóf"

Persze tisztában van azzal, hogy nem volt még arra precedens, hogy ilyen
jellegű pályázatot választmányi határozattal működési keretből támogasson a
HÖK, de próba-szerencse alapon kitöltötte az űrlapot.

Ha van kérdésetek, hozzáfűznivalótok, várjuk!

--
   Tischler Orsolya
   Szociális elnökhelyettes, ELTE TTK HÖK
   szoceh at ttkhok.elte.hu
   Fogadóóra: vizsgaidőszakban e-mail-es egyeztetés után É 0.75