[Kepviselok] Legyen ön is taneh!

ELTE TTK HÖK tanulmányi elnökhelyettes-Dukán A. F. taneh at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 23., V, 19:01:27 CET

Kedves képviselők és tisztségviselők!

Mint azt többen már tudjátok (hiszen mind a Tanulmányi Csoportnak, mind a
Válaztmánynak jelezte), a következő Küldöttgyűlésen új tanulmányi
elnökhelyettes kerül megválasztásra. (Legalábbis én lemondok és nem
szándékszom újraindulni.)

Ezt a levelet azért írom, hogy, aki esetleg még nem értesült, az most
megtudja, illetve, hogy az utódképzés nyíltságát megtartsam. Én az
utódomat alapvetően a Tanulmányi Csoport aktív tagjai közül képzelném el,
de természetesen bárki beletanulhat, sőt az induláshoz betanulás sem
szükséges, hiszen a Küldöttgyűlés bárhogy dönthet. Mindenesetre aki
jelentkezik, annak én megpróbálom a lehető legtökéletesebben átadni a
taneh-generációkon keresztül felhalmozódott tudást.

Csütörtökig kértem a TCS-t, hogy mindenki gondolkozzon el, addig én nem
bátorítok senkit inkább, mint a többieket. Ha nem elég bátor senki, akkor
azért el fogok beszélgetni az általam leginkább alkalmasnak tartottakkal.
(Jánosi Attilával már megtettem, úgy tűnik ő nem szeretne taneh lenni, ha
valaki eddig ezért habozott, ne féljen, mindenképpen új ember kerül a
tisztségbe. :D)

Sok vidámságot és kellemes vizsgaidőszakot:
Dukán András Ferenc :)
Tanulmányi elnökhelyettes
ELTE TTK HÖK
E-mail: taneh at ttkhok.elte.hu