[Kepviselok] Lopások

Váry Zsolt foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 28., P, 22:06:38 CET

Kedves Képviselők és Mentorok!
Dukival történt sajnálatos eseményektől függetlenül is írtam volna
ebben a témában, mert rengeteg hasonló eset történ a közelmúltban,
amiről eddig nem volt időm bejelentést tenni, de így most
kifejezetten aktuális a téma.

Az első emeleti földrajzos tanszékek folyosóiról (tehát az ajtókon
túl) az alábbi dolgok tűntek el (lopták el őket):
- Laptop (valamikor az előző hetekben történt az egyik gólyával,
hogy szimplán csak elment WC-re és mire visszaért eltűnt)
- pénztárca (jegyet akart beíratni az illető, ennyi idő alatt
kilopták a kinn hagyott táskájából)
- Ennivaló (a folyosókon van a hallgatóknak egy konyhája, onnan
minimum háromszor tűnt el étel a hűtőből, illetve a tanárok
konyhájából az egyik tanszékvezető elemózsiája)
- 4 liter mosogatószer (a Földrajzos Klub készlete)

Ezeken a folyosókon 75%-ban földrajzos hallgatók járkálnak, ezért
sokakban felmerülhetett, hogy akkor a mi szakunk ilyen lopós
társaság és nálunk kell keresni a bűnöst. Egy ideig én is úgy
gondoltam, hogy ha nem is feltétlenül földrajzos, de mindenképpen
TTKsok között lesz az elkövető.
Azonban ma egy furcsa helyzet adódott: a Nyílt Naphoz az első
emeleti előadókból (konkrétan a Mendöl teremből) kölcsönöztünk
padokat. Mikor úgy 3/4 8 körül benyitottunk oda, egy számunkra
vadidegen, kifejezetten "illatos" emberrel találkoztunk, aki
elmondása szerint csak "kicsit pihent", majd a jöttünk után gyorsan
távozott! Szinte biztos vagyok benne, hogy nem hallgató volt.

Tény az, hogy bárki bejöhet az egyetemre, semmiféle szűrés nincs.
Emiatt nagyon is el tudom képzelni, hogy nem csak a hallgatók között
kell csak szétnézni...

Már egy ideje gondolkozom a megoldáson, de azon kívül, hogy mindig
bízzuk rá egy ismerősre a cuccainkat (már ha van ilyen a közelben)
és ne hagyjuk őrizetlenül, jobb megoldást nem tudok...

----- ----- ----- ----- -----

          Váry Zsolt
         ELTE TTK HÖK
   Földrajz- és Földtudományi
    szakterületi koordinátor

      tel: 20/975-7888
begin_of_the_skype_highlighting              20/975-7888      end_of_the_skype_highlighting
   honlap: http://foldtud.elte.hu, http://elte.pene.hu
      MSN: illuzion at freestart.hu
fogadóóra: Hétfő 16:00-16:45 Déli Hallgató Iroda
           Szerda 13:15-14:00 Déli Hallgatói Iroda