[Kepviselok] Nyílt nap köszönet + kérés

László Dávid kornyszk at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 29., Szo, 17:39:21 CET

Kedves Képviselők, Mentorok és mindenki, aki a nyílt napon, előtte, vagy
utána tett-vett!

Szeretném megköszönni mindenkinek a hatékony munkát, az érdeklődők
tájékoztatását, a színes és sok érdekességgel hívogató standokat, a pontos
regisztrálást, és információszórást!
Körülbelül 85 ember dolgozott az idei nyílt napon, akiket nem lehet egy
embernek összefogni, így nagy örömömre szolgált, hogy minden szak önállóan
meg tudta csinálni a maga dolgát, csapatként.

Az önálló munkavégzésnek viszont van egy kis hátránya is:
A nyílt naphoz 2 azaz kettő projektort, és kettő vetítővásznat kértünk az
oktatástechnikáról.
A projektorokat levittem, és odaadtam az azokat kérő szakoknak, ezek
rendben vissza is kerültek.
Azonban mire más dolgok elvégzése után visszajutottam, hogy a vásznakat is
levigyem (nem csak ugyanazok a szakok kértek vásznat, mint akik
projektort, így nem egyértelmű kinek kellett), már pár lelkes ember
elvitte őket az oktatástechnikáról, anélkül, hogy nekem szólt volna...
Ezek közül a vásznak közül az egyik jelenleg ismeretlen helyen van (értsd:
nem került vissza az okt.tech.-re). Úgy érzem, akik elvitték, szó nélkül,
azok visszavihették volna, ezért szeretném megkérni azt, aki infóval bír
arról, hogy hol lettek ez a vásznak használva, jelezze mielőbb nekem!

Segítségeteket előre is köszönöm!
Szép hétvégét!

László Dávid
ELTE TTK Hallgatói Önkormányzat
Környezettudományi Szakterületi Koordinátor

E-mail:  kornyszk at ttkhok.elte.hu
Tel:  0630 - 7050171
http://kornyezet.elte.hu
http://kornytud.elte.hu