[Kepviselok] Lopások

ELTE TTK HÖK Külügyi biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2011. Jan. 30., V, 17:34:58 CET

Sziasztok!

Az egyetlen probléma, hogy az egyetem közintézmény, és e jellegéből
adódóan bárki bejöhet. Hovatovább az előadások látogatására i joga van
mindenkinek, amennyiben azok menetét jelenlétével nem zavarja. Ezek
alapján elméletileg senkit nem lehet csak,úgy elküldeni. Én persze
támogatnám legalább a minimális fészkontrollt, de ilyen hallgatói tömegek
és infrastrukturális sajátságok mellett ez igen nagy khivás. (bocsi nincs
hosszu i betum xD)

üdv
Kami
> [...]
> vadidegen, kifejezetten "illatos" emberrel találkoztunk, aki
> elmondása szerint csak "kicsit pihent", majd a jöttünk után gyorsan
> távozott! Szinte biztos vagyok benne, hogy nem hallgató volt.
>
> Tény az, hogy bárki bejöhet az egyetemre, semmiféle szűrés nincs.
> Emiatt nagyon is el tudom képzelni, hogy nem csak a hallgatók között
> kell csak szétnézni...
>
> Már egy ideje gondolkozom a megoldáson, de azon kívül, hogy mindig
> bízzuk rá egy ismerősre a cuccainkat (már ha van ilyen a közelben)
> és ne hagyjuk őrizetlenül, jobb megoldást nem tudok...

begin_of_the_skype_highlighting              20/975-7888      end_of_the_skype_highlighting