[Kepviselok] kurzusmail

Tudja Éva vicsusz at ttkhok.elte.hu
2011. Júl. 3., V, 06:33:08 CEST

Hali!

Nem, vagy ezzel egyedül, Bence. Másik kérdés, hogy nem lehet-e róla külön
embereket, szakokat letiltani, karokat letiltani (gondolom nem, újra kéne
írni a programrészt)... Nálunk annyira nem volt használva, hogy évekig azt
hittem, azt csak oktatók tudnak küldeni.
Amúgy az a gond, hogy vannak fórumok, amik megőrülnek. Például nálam a
Gazdaság és menedzsment ismeretek ilyen volt. Sok ember, sok szakról,
kevésbé tudod ki szól be és te kinek válaszolgatsz, vagy mert miért ne. És
ugye ezt ki lehet kapcsolni, a kurzusmailt meg talán mintha nem lehetne.
Üdv.

Évi

>Mondjuk ott a kurzusfórum, szóval számomra a kurzusmail eleve
> redundáns
> funkciónak tűnik:)

rendelkez� hallgatói