[Kepviselok] Távollét + póló

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Júl. 8., P, 21:11:34 CEST

Sziasztok!

Mostantól vasárnap 11-ig valószínűleg nem fogok tudni olvasni e-maileket.
Telefonon elérhető leszek.

Végigcsináltam a nagy póló túrát: Lágymányos - Óbuda - Pestszentlőrinc -
Csepel. Tehát én itthon vagyok, a pólók viszont hímződnek: hétfőn vagy
kedden készülnek el, küld a néni sms-t nekem, ha kész. AKI ITTHON VAN ÉS
EL TUDNÁ HOZNI VALAMIKOR, AZ KÉREM JELENTKEZZEN! (A HALIban lesz pénz és
oda kell vinni is.)

Az ÁFA-t sajnos benéztem. (mármint nem volt feltüntetve, hogy nettó árakat
írtak pólónagykerben vagy csak nekem nem tűnt fel.) Akinek így drága,
annak kifizetem a különbözetet, ne haragudjatok, gondolhattam volna, hogy
nagykerben nem bruttó árak vannak.

Így a következő lenne a kész pólók ára hímezve:

Női galléros: 2250 Ft, 350 Ft-tal több eredeti ígéretnél

Férfi galléros: 1887,5 Ft, eredetileg ígértnél 287,5 Ft-tal több (10 L-es
igényből csak 5 volt, 5-t a premium minőségből kellett: különbség, hogy
vastagabb és fehérek a gombjai, cserébe 700 Ft-tal drágább, egyet én
vállalok, de ha 4-nél többen vannak akik inkább ilyet szeretnének, akkor
jó a másik is, ha 4-nél kevesebben, akkor ezeket elrakjuk és a következő
rendelésnél oldjuk meg, a jelenlegieket pedig sorsoljuk.)

Top: 1225 Ft, 25 Ft-tal több

Üdv:
Dukán András Ferenc :)
Elnök