[Kepviselok] gólyanyúz

Tétékás Nyúz főszerkesztő foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2011. Júl. 20., Sze, 15:37:50 CEST

Sziasztok!

Küldtem személyesen mindenkinek levelet a gólyanyúzzal kapcsolatban.

Először is elnézést kérek, amiért ilyen szűk határidőt adtam meg (szombat
délelőtt). Úgy tudtam, hogy csak augusztus elején lesz a borítékolás,
azonban kiderült, hogy már a jövő héten.

Ha esetleg bármelyikőtök nem tudja a határidőt vállalni, jelezzen vissza,
és keresünk valami megoldást, pl nem feltétlenül muszáj nektek írni,
kiadhatjátok egy lelkes és ügyesen író hallgatónak is, ha kellő
információval rendelkezik az adott területről. De ez csak a legvégső
megoldás legyen, a legszerencsésebb az lenne, ha a tisztségviselők írnák
meg a cikket.

Köszönöm mindenkinek a segítséget, további szép nyarat mindenkinek!

Gansperger Gábor
főszerkesztő
Tétékás Nyúz
E-mail: foszerkeszto at ttkhok.elte.hu