[Kepviselok] Képviselők és tisztségviselők, záró-alakuló, képviselőlista

Elnök - ELTE TTK HÖK elnok at ttkhok.elte.hu
2011. Júl. 28., Cs, 20:15:41 CEST

Kedves listatagok!

A TTK és az IK TO tájékoztatása szerint 4 képviselőnknek nincs jelenleg
jogviszonya, így ők már csak volt képviselők:
Fadel Nadin
Hermán Dániel
Szakács Dávid
Radnai Tamás

2 tisztségviselőnknek hasonlóan nincs jelenleg jogviszonya:
Árendás Péter
Dudás Gábor

Jogviszony hiánya miatt megszűnő delegáltságok:
Választmány, Kari Hallgatói Fegyelmi Testület, EHÖK KGY, Jegyzetbizottság,
Kreditátviteli Bizottság, EHÖK TB - Árendás Péter
KÖB - Végh Tamás, Radnai Tamás
Kari Tanács, Tanulmányi Bizottság - Árendás Péter, Szakács Dávid
Biológia IT - Szakács Dávid

Mindegyiküknek köszönöm az eddigi munkáját, a várhatóan szeptember 17-én
tartott alakuló KGY-n visszavárjuk őket, amennyiben lesz jogviszonyuk. Ha
valamelyikük esetében tévedés történt, kérem jelezze.

A honlapon frissítettem a tisztségviselőket, akinek nincs fenn most képe
vagy szövege vagy az elődje szövegét optimalizáltam rá, az lehetőleg
írjon, hogy mi kerüljön fel.

A záró KGY (ami az új Alapszabály szerint nem jelenti a mandátum
megszűnését, csak egész éves beszámolót) szeptember 11-én lenne, délután.

A képviselőlista az elmúlt időszakban erősen túltelítődött, karbantartása
nehézkessé vált a sok régi tag miatt. Ezért szeptemberben tagfrissítést
tervezünk.
A képviselőlistán a következő lesznek fenn: képviselők, tisztségviselők,
delegáltak, az EHÖK TTK-s kabinettagjai, illetve más karok HÖK elnökei,
megegyezés szerint.

DE! Létrehozunk egy másik levlistát, ami alapvetően egy "előfizetés" lesz
a képviselőlistára, amire fel lehet iratkozni, illetve ha technikailag
sikerül megoldani, akkor írni is lehet rá. Ez talán a nyílt archívumnál is
jobban átláthatóvá teszi a rendszert. Egyelőre ne írjatok olyan e-mailt,
hogy erre szeretnétek feliratkozni, mielőtt valaki törlésre kerülne vagy
áthelyezésre, mindenképp értesítjük.

Várok mindenféle kérdést, észrevételt!

Üdvözlettel:
Dukán András Ferenc :)