[Kepviselok] Diplomaosztó

Ring Péter ringp at ttkhok.elte.hu
2011. Júl. 29., P, 18:46:24 CEST

Tisztelt Képviselők,
a mai diplomaosztók nagyon zsúfoltak voltak. A vendégek hangoskodtak az
átadás alatt és egymást taposták olyan sokan voltak jelen. Ami nem is
meglepő, hiszen becslésem szerint 200-250 en vették át a diplomájukat
csak délután (+ fejenként 1-2-3 rokon).
Szeretném ha a Hallgatói Önkormányzat zászlójára tűzné a rendezvény
megreformálását.

  * Ne vegye 100+-30 embernél több ember egyszerre át a diplomáját.
  * Legyenek megemlítve, oklevéllel jutalmazva a sportolóink, külföldi
    mobilitás résztvevői, tudományos versenyek győztesei, dobogósai
  * És bár tudom, hogy anyagi kereteink igen korlátoltak, de a
    közéletért tevő hallgatóink oklevelét legközelebb lehetőleg ne rozi
    segítségével készítsük el... hiányosan.

Ez a feladat nem nagy. Mégis igen sokat jelentene az embereknek, ha nem
az az érzésük lenne az átadás alatt (illetve a rokonok sem azt látnák),
hogy futószalagon osztjuk a diplomákat, okleveleket. Egy "családias",
"meghitt" rendezvény szerintem sokkal méltóbb lenne 3 vagy 5 év lezárására.
+ ha belegondoltok, valahol itt kezdődik az alumni.

Várom a hozzászólásokat, véleményeket és reakciókat.
Üdvözlettel:
Ring Péter
matematika szakterületi képviselő